Magie

Magie u vlků ze země Purposeful’s není ojedinělá, je možnost získat hned 7 magií. Ovšem jen 3 z nich, mohou být hlavní (tedy magie vytrénované na 15-té úrovni).

-Váš vlk má na začátku hry 1 magii, vytrénovanou na 5-té úrovni.-

Jednotlivé magie

Jednotlivé magie se ovládají různě (dva vlci s magií vody nemusí umět stejné věci).

„Dodatky k magiím“ – berte pouze jako příklad, jak ji ovládat -

Voda, Oheň, Země, Vzduch = Snad nemusím vysvětlovat.

Led = Pokud vlk ovládá led, nedokáže ovládat vodu v jiném skupenství než pevném. Dokáže však vodu rozmrazit anebo zamrazit, ale nijak jinak ji ovládat nejde.

Iluze = Vlk ovládá obraz toho, co jiný vlk dokáže vidět, slyšet a psychicky cítit – Mihotající se světla, animace, zvuky… Avšak nikdy nic není skutečné a hmotné. Vlk může vyvolat u vlka (i lovce a různých zvířat) různé krátkodobé pocity (pocity chladu, tepla, hladu, žízně…).

Blesky = Vidíte ty ohromující záblesky na obloze? Je venku právě velká a nebezpečná bouřka? Nemusíte se bát, vás blesk nikdy nezasáhne, dokonce je dokážete ovládat.

Temnota = Nebezpečná magie, když se spojí s duší rozpolceného vlka. Magie dokáže z části ublížit i vlastníkovi. Ovšem výhody této magie spadají na démony, které daný vlk dokáže ovládat (ovšem bacha, ať se vaše rozkazy nestanou osudným pro vás a ne soupeře).

Světlo = Výhodná magie zejména pro vlky dobré strany. Světlo odpuzuje temnotu, tím pádem jsou magie vyrovnané (pokud má vlk magii Světla na úrovni 10 a protivník Temnotu na úrovni 10 – nelze je použít proti sobě, pouze v případě, že jsou rozdílné úrovně).

Krev = Nebezpečná magie, která vám může zachránit kejhák. Pokud váš soupeř krvácí, dokážete to trochu urychlit. Navrátit krev zpátky anebo krvácení zastavit úplně.

Podvědomí = Zapeklitá magie, plná tajemství. Dokážete číst v podvědomí vlka, aniž by si toho všiml. Dokážete vymýtit jeho pud sebezáchovy, ovládat emoce a reakce.

Elektřina = Elektřina. Nebezpečná magie, která je velice účinná a bolestivá. Dokážete vytvářet malé elektrické výboje, až po ty větší. Ovšem ve vodě je obzvláš nebezpečná. Proto prosím opatrně.

Kov = Tady si rychle promyslete, jak tuhle magii ovládat. Lze lovcům tavit a ničit zbraně. Dokážete zdokonalit vaší sílu kovovým doplňkem na drápech a spoustu dalších vylepšení.

Vita by CatherineSt

Křížené magie

Křížit magie lze pouze 2 a tyto ‚kříženiny‘, nelze vytrénovat na maximální úroveň. Výhoda křížených magií, je ta, že máte dvě magie (avšak oslabené a poloviční), za cenu jedné.

Jaké magie jdou křížit:

Voda, Oheň, Země, Vzduch = jdou křížit mezi sebou.

Voda + Led

Iluze + Podvědomí

Elektřina + Blesky

Jak získám kříženou formu magie? – Když máte 2 magie (které jsou potřeba pro křížení) a jsou vytrénované na 10-té úrovni.

Úrovně

Úrovně magie, záleží na dané hodnosti vlka.

Tulák = Má omezený počet magií na 2. Nemůže mít žádnou hlavní, a proto může mít magie vytrénovány na úroveň 10.

Sigma = Tedy nováček smečky, má dovoleno mít 3 magie, z toho 1 hlavní (možnost vytrénování na 15-ctou úroveň).

Lunse = + 1 magie.

Niuse = 4 magie z toho 2 hlavní.

Kasma = + 2 magie

Kares = + 1 magie

Turse = 7 magií a z toho 4 hlavní

Hlavní magie = Úroveň 15 = Jsou nejsilnější pro vlka, umí ji dokonale ovládat a moc nepřichází o energii.

Vedlejší magie = Úroveň 10 = Jsou silné, ale berou půlku vaší energie (pouze 2 vedlejší magie /nebo 2 křížené magie/)

Obyčejná magie = Úroveň 5 = Jsou jednoduché a mnohdy nejsou moc účinné (2 magie)

Playful-4-elements by Whiluna

Playful-4-elements by Whiluna